Thursday, February 16, 2012

My FaMIlY....




Sebenarnya aku jalan2 ngan family aku nie bulan 12 hari tu, 24 DISEMBER 2011...
Tapi aku baru nak cete dekat korang, sebab buzy cikit... X sempat nak update Blog nie... entah2 dah bersawang, hahahahaha....
Abah aku bawak pergi Pusat Sains Negara dekat Alor Star, sebab dya nak puas kan hati adik aku yang sorang nie....
Lebih habis melawat Pusat Sains tu, abah aku bawak pergi MUZIUM PADI pulak...
Kesian dekat aku nie dah, dah nak masuk 8 tahun duduk KEDAH baru first time pergi MUZIUM PADI....
Mesti lawak kan bagi korang semua, hahahaha..
Lepas habis jalan2 kami singgah TESCO MERGONG, shopping...
Aku sempat lagi la beli beg tangan, hehehe..
Lepas penat shopping, kami mestilah lapar seharian berjalan..
Kami singgah KFC makan...
And then lepas habis semua, kami balik...
Memang best la dapat luangkan masa ngan family aku..
LOVE U ABAH , MAMA & ADIKKU....
Nti kita jmpa lgi, daaa...
Mmmmuuuuuaaaahhhhh....

No comments:

Post a Comment